各位老司机太太们,AO3了解下好吗?求求你们
Counting Sheep - SAFIA

I never make a sound

我不发出声音

Fingers crossed I shut my mouth

闭上嘴手指交叉

Frogs that creep into my teeth

青蛙爬进我的牙齿

Drip drop the night is out

滴答滴答夜晚在流逝

Silence seems to drown me out

寂静似乎要把我淹没

box my falls and give me some sleep

给我秋天般的宁静让我入睡

I wanna let you down

我要让你躺下

Make you toss and turn

让你辗转反侧

Won't you give me what I need

就不能给我想要的吗

I wanna let you down

我想要让你躺下

I'm always lost and never found

我一直在失去却从未找到

Won't you give me what I need

就不能给我想要的吗

Tick tock make me creep

滴答滴答让我毛骨悚然

Never-ending

没有止境

Counting Sheep Ohh.

数绵羊

Never get no sleep

永远不会入睡

Tick tock make me creep

滴答滴答让我毛骨悚然

Never-ending

没有止境

Counting Sheep Ohh.

数绵羊

Never get no sleep

永远不会入睡

You know what

你知道

the most frightening thing in the world is?

世界上最恐怖的事是什么吗

It's fear

是恐惧

If you're planning on going to bed

如果你想入睡

in the near future no!

在不远的未来,不

There's nothing to worry about

不用担心什么

you're going to be just fine

一切都会好的

Don't fall asleep

不要睡去

Don't drop the curtains down

不要拉下窗帘

Darkness seems to

黑暗

my tiger lurking at my feet my feet

像是潜伏在我脚边的老虎

criss cross the night is sour

纵横交错的夜是痛苦的

build sticks from every house

在我的心房长出细枝

sunrise is the only thing that's real

日出是唯一真实的

I wanna let you down

我想让你躺下

Make you toss and turn

让你辗转反侧

Won't you give me what I need

就不能给我想要的吗

I wanna let you down

我想让你躺下

I'm always lost but never found

我一直在失去却从未找到

Won't you give me what I need

就不能给我想要的吗

Tick tock make me creep

滴答滴答让我毛骨悚然

Never-ending

没有止境

Counting Sheep Ohh.

数绵羊

Never get no sleep

永远不会入睡

Tick tock make me creep

滴答滴答让我毛骨悚然

Never-ending

没有止境

Counting Sheep Ohh.

数绵羊

Never get no sleep

永远不会入睡

Tick tock make me creep

滴答滴答让我毛骨悚然

Never-ending

没有止境

Counting Sheep Ohh.

数绵羊

Never get no sleep

永远不会入睡

Tick tock make me creep

滴答滴答让我毛骨悚然

Never-ending

没有止境

Counting Sheep Ohh.

数绵羊

Never get no sleep

永远不会入睡

 


评论
热度(1)
 

© 蛋啊蛋的光🎡 | Powered by LOFTER